onsdag 4 juni 2008

Vuxenpoäng...?

Kom på att jag måste äta något innan det är dags att bege sig ut i sommarkvällen. Vad har jag hemma? Normalt ingenting, men efter helgens besök finns det faktiskt lite varmkorv i min annars så matfattiga kyl.

Paradrätten korv och makaroner står alltså på menyn. Varma makaroner och kall korv; kall för att jag bara inte oooorkar dra fram stekpannan och sedan stinka stekos. Dessutom är jag - i vanlig ordning - sen. Jag har emellertid försökt kompensera min pubertala middag med lite grönsaker: rädisor och avocado.

Någongång ska jag växa upp. Men just nu har jag bara inte tid.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man inte micra varmkorv??

MiaLotta sa...

Ingen micro...

Anonym sa...

Men det är ju därför du har mig. Jag har ju vuxenpoäng för oss båda.

/Mike