lördag 14 juni 2008

Lördag som en tisdag

Den här tiden borde jag ha kommit hem den gågna veckans övriga dagar. I stället har jag kommit hem vid en tid som påminner om en lördagkväll. Men i kväll lördag, är det alltså vardagstiden som gäller - med den trevliga skillnaden att jag får sova ut i morgon.

Hade varit trevligt att gå ut och reta bedrövade fotbollsfans (jag kunde verkligen inte bry mig mindre), men min kropp skriker efter en lugn kväll med tillräcklig sömn.

Trevlig kväll har dock haft ändå. Pizza i juicy med A och AH i AH:s soffa. Livet är gött ibland :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Pizza i juicy" eller "Pizza på juicyn"?

MiaLotta sa...

Pizza IKLÄDD juicy, då! Jag spillde actually inte på mig!! :)

Anonym sa...

Det skulle actually inte vara så oväntat om de var "Pizza på juicyn", jag menar de har ju hänt förr att du spiller på dig :)