onsdag 11 juni 2008

Sex & the City


Hemma igen efter en sen kväll men väldigt trevlig kväll.

Var förstås i vanlig ordning sen med att göra mig i ordning inför bion, tappade ett mineralrouge rakt ned i springan mellan T-banan och perrongen ("oj, där försvann väl en 300 spänn", sa en man med rött pipskägg något roat... jo, du skulle bara veta!!), bytte om på jobbet, och hann svepa mitt champagneglas precis innan filmen började. Men filmen var såååå bra ("jättebra film; jaha har det här varit en TV-serie??", som B uttryckte det...)

Ja, det säger jag nu - med ett antal cosmopolitans innaför västen - med vad fasen, jag blir rörd av det mesta, och så också i denna film. Kvällens visning var nog en av de första, men inte direkt kändistät - menmen, champagne, snittar, chokladpraliner och gratis bio gör mig alltid glad :)

Nu är det emellertid dags att sussa. Stackars Sara sover över och har redan lagt sig.

Inga kommentarer: