måndag 30 juni 2008

Minnen från London



Ja, kameran fick jag förstås inte med mig, men som tur är har jag några små minnen med mig hem :)

Skorna var faktiskt nyttiga, välbehövliga shoppingobjekt. Platta ballerinisar och platta gladiatorsandaler. Om jag sedan behöver en hysteriskt rutig kappa eller en rosa klänning, kanske kan diskuteras...

Men dels kommer det ju säkerligen vara kallt hela sommaren (=> kappan) och när det gäller klänningen, så fick jag sådana "Gwyneth-Paltrows-RL-Oscarsblåsa" när jag såg den (fast den här är från Zaras rea i stället för Ralph Laurens couture...), så jag var bara tvungen...

, , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart man alltid behöver en rödrutig kappa! Jag är super-för.

Anonym sa...

Jag var nara att kopa ett par exakt likadana balerinaskor i Odessa i helgen - vilket modelejon jag ar (nastan)!!! (Blev inga for forsoker komma ifran flickstilen lite - hoppas pa att jag med en lite tuffare stil ska tas lite mer pa allvar pa regeringsmoten och bland seniora diplomater och VB-ekonomer. Aterstar dock att se om det verkligen ar kladerna det hanger pa...)

MiaLotta sa...

Cecilia, javisst, gör man? Och är det kärlek, så är det :)

Åsa, vi har ju båda en fäbless för det gulliga och söta... Men jag har gett upp hoppet om att bli tagen seriöst på jobbet ;) (men så är jag iofs omgiven av IT-nördar och du av coola bankers :))