måndag 9 juni 2008

Klädångest och nattrams

Borde verkligen komma i säng nu, men jag bara tramsar runt. Skulle vara smart och duscha nu för att slippa göra det i morgon bitti. Sedan när jag stod där i duschen skulle jag vara ännu smartare och duscha av badrumsgolvet i stället för att svabba det (mitt fantastiska mineralpuder gör att det ser ut som jag har extrema mängder hudavlagringar över hela golvet).

När jag stod där som Gud skapt mig och duschade över hela rummet, så råkade duschslangen slå emot den lilla vagn, där jag har livets förnödenheter. Vips så hade en burk topps och några bindor fallit ned i vattnet och simmade uppsvällda omkring som små båtar...

Men detta var ett litet problem jämfört med klädångesten inför tisdag. Klädkoden är som sagt "citychic", vilket kan vara i princip vad som helst. Efter moget övervägande, så har jag gallrat fram två tänkbara outfits.

Miranda är inte så bra på att bära byxor, men det är alltså jeans som skulle bära till den paislymönstrade toppen.

Klänningen har fickor, men det syns inte så bra...

Men som om inte besluten skulle hopa sig som det är, så har jag faktiskt inte kommit fram till några accessoarer än...

Och inte har jag bestämt vad jag ska ha på mig i morgon. Det känns dock som en guldskodag. Det beslutet kommer troligtvis tas i morgon runt 07:35...

Godnatt!!

Inga kommentarer: