torsdag 28 februari 2008

Powerwalk till NK...

Vaknade med hosta och halsont och beslöt därför att bryta veckans fina träningstrend (har hunnit med två träningspass den här veckan - fantastiskt!).

I stället kom jag på den briljanta idén att ta en powewalk under lunchen. Det var strålande sol: av med de decimeterhöga stövlarna; på med de utslitna gympaskorna; ut i vårvädret!

Två steg utanför kontorsbyggnaden, slog det mig att jag hade några ärenden att göra. Dels några för egen del, men också ett mer brådskande uppdrag. Jaja, det var väl bara att förena nytta med nytta, tänkte jag och stegade mot NK.

Väl på NK uträttade jag mina ärenden, spanade lite på väskor och annat nödvändigt, och sedan var det dags att gå tillbaka till jobbet.

Hm, en powerwalk mellan WTC och NK kanske inte riktigt motsvarar ett träningpass, menmen... jag hade faktiskt en del påsar att bära på också! :)

Inga kommentarer: