onsdag 20 februari 2008

Tidningsprenumerationer...

Hade just kommit hem från trevlig lunch med E, när telefonen ringde. Det var en sådan där jobbig telefonförsäljare (vem annars ringer hem till någon mitt på dagen??), vilka jag brukar avfärda genom att låta dem dra alla sina argument utan att säga ett ljud, för att därefter säga "nej, tack" och lägga på.

Medan jag försökte tiga ihjäl försäljaren, upptäckte jag att han faktiskt hade något att komma med: han hade ett erbjudande om att prenumerera på Damernas Värld! Och jag som så sent som i går tänkte på att mitt brevinkast var tråkigt tomt på tidningar. Inte nog med att man skulle få ett antal tidningar till ett bra pris - man fick därutöver ett läppglans och en pashminasjal!

För bra för att motså - jag tackade givetvis ja på en gång :) Att det sedan kommer resultera i ännu en liggande tillsvidareprenumeration får jag väl ta tag i när den dagen kommer...

Inga kommentarer: