fredag 29 februari 2008

Ung och fräsch


Jag ser fantastiskt ung och fräsch ut i dag. Inte bara för att jag faktiskt kom i säng i hyfsad tid, utan också för att jag köpte på mig en mirakelkräm när jag var på NK i går. Jo, jag är snart närmare 30 än 25 och det gäller att mota Olle i grind!

Nu ska jag inte försöka få det till att jag handlade min första antirynkprodukt i går. Nej, det skedde långt innan 25. Men efter den långa och gedigna redögörelse av krämens mirakelegenskaper, som jag fick i går, så kan jag inte annat än förvänta mig omedelbart resultat.

Ännu har ingen av mina kollegor kommenterat min ungdomliga uppsyn. Å andra sidan skulle jag kunna raka av mig håret och tatuera in ett gorbatjovmärke, utan att någon skulle reagera. Med andra ord drar jag slutsatsen att krämen fungerar.

Skönhetsindustrin kommer tjäna mycket pengar på min åldersnoja framöver...

Inga kommentarer: