tisdag 19 februari 2008

T-Jarlen

Insåg att jag glömt handla ägg när jag var ute på förmiddagen. Eftersom jag, fånigt nog, tillhör dem som tycker det känns lite pinsamt att handla i kvartersbutiken flera gånger om dagen, kände jag att det var läge för en lite längre tur.

Styrde färden mot mitt kära T-Jarlen under Stureplan, som inte bara har förnödenheter, utan också alla möjliga extrapriser på alla möjliga sorters varor (alltifrån falukorv till gigantiska aftereightförpackningar)

Dessvärre är väl kanske inte standardvarorna lika billiga - men vad gör väl det när man kan fynda sådant man inte visste att man behövde?! Jag lämnade butiken med köttbullar, broccolibuketter, mango, min paradrätt Keldas färdiga soppor, oliver, haloumiost, Läkerolaskar, smoothies... och just det - ägg...!

Inga kommentarer: