lördag 8 november 2008

AW...

Vad hände? Hemma efter AW som blev helafton... Jag har hällt i mig champagne, champagne och så lite rosa champagne på det...

Jag hade tänkt köra AW som just AW, dvs iklädd jeans och skjorta, men si nej, det var inte acceptabelt för B. Det var bara att åka hem och hoppa i paljettklänningen. Med den stilfulla munderingen var det sedan pizza och vin på kontoret... (hm...).

Därefter väntade skumpa på Collage och sedan mer skumpa på Cafét. Förstår inte riktigt var den stilla AW-kvällen slutade, men tror det hängde ihop med att mitt alterego Titti kom fram framåt småtimmarna; farligt det där. När Titti dyker upp visar sig också Tittis bästis Annika upp sig. Det är ännu farligare.

Nu är i alla fall både MiaLotta och Titti hemma och ska sova. I morgon kommer mamma för göra en heldag med mys och shopping. Jag (eller Titti...) lyckades bryta en nagel och bör försöka fixa den i samma veva också...

Inga kommentarer: