lördag 29 november 2008

Turbulent vecka...

Det har minst sagt varit en turbulent vecka - snubb på lite väl turbulent. Arbetsveckan har emellertid avslutats på ett trevligt sätt. Tanken var att gå tidigt från jobbet, ta mig till söder för att spana på Judits och SkoVision, och till sist gå och träna (eftersom det nu typ har blivit en vana...;)).

Nu blev dock eftermiddagens planer en aning senarelagda och det hela slutade med att jag spanade in fina klänningar på Judits samt hittade ett par enormt fina horstövlar på SkoVision. Sedan blev det inte mer. Nej, träningen hanns helt enkelt inte med. Så är det ibland. Det är ursäktat.

Kvällen har sedan bestått i riktigt trevlig middag med E (samt tillhörande självutnämnt charmtroll till servitör...) och därefter ett par och några till goda drinkar på Grill.

Efter att ha handlat frukost på 7-11 är jag nu hemma, och har precis nöjt konstaterat att em liten gran satts upp i trappuppgången. Snart är det jul!

1 kommentar:

Resa med Herbert sa...

Hej!

Ja det är vackert nu i dessa ljustider.

Du är välkommen in till mej, så bjuder jag på adventsstämning.

http://solvarm-tillbakaigteborg.blogspot.com

En skön söndag önskar jag dej.

Solvarma Irene