tisdag 4 november 2008

Kläder och väskor. Ovanligt ämne...

Gick förbi affären med döskallekoftan på väg hem från poledancingen. Till min förfäran upptäckte jag att den inte fanns kvar; i alla fall inte i skyltfönstret!

Jag hade ju siktat in mig på att förnya mig med läskiga motiv och till och med bestämt mig för att ha den på fredag, när det är casual Friday. Koftan med vit topp under, jeans och mina gröna überhöga stövlar. Det hade ju blivit så bra. Måste, måste ta mig dit i morgon och se om jag kan rädda fredagen. Under tiden kanske jag bör fundera på vad jag ska ha på mig i morgon...

Det är verkligen fruktansvärda problem jag ventilerar just nu, känner jag...

Men något som jag fixat i kväll är en photosession för mina väskor. Marbe menade att jag aldrig skulle kunna övertala en försäkringsman att väskorna har ett värde om jag inte kunde redovisa foto, kvitto och äkthetsintyg. Kände mig nästan lite småsnål att jag gnäller så över att betala för ett träningskort när jag gick igenom kvittona... Men väskor är faktiskt investeringar. Så det så.

, ,

Inga kommentarer: