söndag 16 november 2008

Helgrapport

Förstår inte vad det varit med mig i dag. Har känt mig otroligt hängig och seg - och det beror faktiskt inte på baksmälla! Kunde inte sova i natt alls och därför bara gått omkring och känt mig trött i dag. Fick till och med ställa in en söndagsfika med AKJ, för att jag bara inte orkade gå ut!

Gnällgnäll. Men annars har det varit en superhelg. Jag, S och E var i Berwaldhallen och såg på Salem Al Fakir i går. Karln är ju musikalisk som tusan, och uppbackad av en hel symfoniorkester blev resultatet helt otroligt bra! Därefter middag på Restaurangen (som numera verkar ha bytt namn till Smak...) och sedan drinkar ute i nattvimlet.

Nu är det emellertid dags för en nypa luft. Kanske kunde ta en promenad på PrisXtra? Motion och handla billigt i en smäll - sådant gillar jag :) Måste bara vara hemma till Ensam mamma söker, jag har ju helt fastnat i det träsket...

, ,

Inga kommentarer: