måndag 26 januari 2009

Dagens plan

... eller snarare eftermiddagens plan... Ja, jag är sölig men jag har faktiskt lyckats få hit elektrikern igen för att ta sig ytterligare en titt på den förbannade handdukstorken. Han gick för en stund sedan och sa att han skulle komma tillbaka i morgon. Borde jag bjuda på fika kanske? Springa till Thelins och köpa semlor? Vi börjar ju liksom bli kompisar nu.

Jo, på agendan i dag:
* en tur till Sturegallerian. Nej, jag ska inte shoppa onödiga saker, utan nödvändiga. Dessutom är det rea.

* träna. Japp, agendans stående punkt (dock inte alltid protokollets...). Jag har dock lite beslutsångest huruvida jag ska gå till Stureplan, Regeringsgatan eller Stadion. Det är ju alltid roligt att variera sig lite liksom.

* laga mat och baka bröd. Det här är inte en stående punkt, men i dag är den med. E och S kommer hit i kväll och vi ska tllsammans gråta oss igenom det romantiska bondebröllopet från Bonde söker fru. Och om vi inte blir rörda till tårar så kommer vi definitivt skratta oss till tårar...

Inga kommentarer: