lördag 10 januari 2009

Mer bröd

Riktigt dåligt med bloggande på sistone! JohLil menar att jag allt måste få en fem inlägg per dag om jag alls ska kunna kalla mig professionell bloggerska... Hm, nåväl, i så fall får jag nog än så länge titulera mig mångsysslare...

Gårdagen gick i ett (blir så när man för en stressig tillvaro). A kom hem från Florida, och anlände till lägenheten i ungefär samma stund som den numera berömda bakmaskinen pep till. Jag kom iväg och tränade och åt sedan lunch med JohLil och MarRho. Därefter hem för att fika upp morgonens brödrester med A och sedan någotsånär svida om för att möta upp våra före detta kollegor för AW (det är ju faktiskt AW även för oss... ) på Anglais.

Innan vi begav oss iväg laddades förstås Herr Bakmaskin ännu en omgång, och när vi trötta steg över tröskeln framåt småtimmarna så möttes vi av doften av nybakat bröd.

Inga kommentarer: