fredag 16 januari 2009

Fredag

Mitt nyttiga leverne fortsätter. Jag kommer nog inte slå gårdagens dryga 16000 steg (var ute vid Telefonplan och åt lunch med S; sedan en tur till Strandvägen för att fika med mina före detta kollegor... jojo, det blev en bit, det).

Men - jag tycker jag är rätt flitig i dag med (allt är ju relativt). Hittills har jag varit på läkarbesök och konstaterat att jag med största sannolikhet inte är laktosintolerant. Snarare är det så att min uppsvullna mage är en konsekvens av stress.

Stress - dagens skämt! Nog för att det inte är superkul att vara arbetslös, men i det här skedet är det faktiskt helt ok att sova nio timmar och därefter promenera över halva stan för äta lunch med kompisar, alternativt besöka stans vintagebutiker och andra affärer med udda öppettider.

Inga kommentarer: