lördag 10 januari 2009

Tidsfördriv

Ok, om jag nu ska gå in för att blogga flitigt så får jag även rapportera om hur jag fördriver den tid som jag aldrig förstår vart den tar vägen.

I dag har jag hittills: ätit frukost, duschat samt målat naglarna. Japp, mitt innehållsrika liv so far. Jag och A sov till halv två (A är faktiskt jetlaggad.... och ok, jag kan sova under obegränsad tid...), sedan frukost, allmänt lördagssunk och så har klockan visst blivit kvart över fem... A försvann ut i ett ärende, medan jag fortfarande sitter här i morgonrock.

Men jag har faktiskt också hunnit diskutera dopklänning och namnförslag med AK inför bebisens ankomst.

Nästa punkt på agendan är att bestämma klädsel inför kvällens begivenheter.

Jag förstår inte hur folk hinner med att arbeta.

Inga kommentarer: